Kundens uppdrag till Njuman:
”Starta upp verksamheten och hitta rätt personal för uppgiften. Optimera företagets resurser och medarbetarnas potential så att företaget och dess medarbetare får största möjliga vinning. ”
- Ordna bredbandsuppkoppling, installation och skapa flera nätverk
- Iordningställa lokalerna för verksamheten, målning och flytt av inredningen
- Rekrytera rätt personal för verksamheten
- Skapa arbetsrutiner samt utbilda personalen
- Anpassa kassasystemet för verksamheten, backup rutiner
- Skapa loggan till kvitton
- Ta fram marknadsföringsmaterial, visitkort, Facebook, hemsida
- Designa och trycka lojalitetskort samt skapa rutiner för hanteringen
- Personaladministration, rullande schema,
- Bygga upp ett intern trådlös nätverk med extern kundinloggning för WiFi Hotspot
- Optimering och justering av verksamheten under en månad tillsammans med personalen
- Överlämning till uppdragsgivaren
Tid:
2015 – 20:e mars till 30:e juni