4KIDS

Kundens uppdrag till Njuman:
“Starta upp verksamheten och hitta rätt personal för uppgiften. Optimera företagets resurser och medarbetarnas potential så att företaget och dess medarbetare får största möjliga vinning. “

  • Ordna bredbandsuppkoppling, installation och skapa flera nätverk
  • Iordningställa lokalerna för verksamheten, målning och flytt av inredningen
  • Rekrytera rätt personal för verksamheten
  • Skapa arbetsrutiner samt utbilda personalen
  • Anpassa kassasystemet för verksamheten, backup rutiner
  • Skapa loggan till kvitton
  • Ta fram marknadsföringsmaterial, visitkort, Facebook, hemsida
  • Designa och trycka lojalitetskort samt skapa rutiner för hanteringen
  • Personaladministration, rullande schema,
  • Bygga upp ett intern trådlös nätverk med extern kundinloggning för WiFi Hotspot
  • Optimering och justering av verksamheten under en månad tillsammans med personalen
  • Överlämning till uppdragsgivaren

 

Tid:
2015 – 20:e mars till 30:e juni